"Bu sayfa yüklemede sorun yaşıyor" Hatası Çözümü

Merhaba Arkadaşlar, geçenlerde benimde yaşadığım bir problemin çözümünü paylaşmak istedim. Ben bu sorunu Microsoft Edge tarayıcısında yaşadım. Bilgisayarı açtım internete girecektim ki karşıma şöyle bir mesaj çıktı.

Hata mesajı:
Bu sayfa yüklemede sorun yaşıyor
Bu sayfayı sizin için yüklemeyi bir kaç kez denedik, ancak siteyle ilgili sorun devam ediyor. Bu sayfanın yeniden yüklemesini tekrar tekrar izlemek yerine yapacak başka işleriniz olduğunu biliyoruz. Bu yüzden bu sayfaya daha sonra gelmeyi deneyin.

Bu sayfa yüklemede sorun yaşıyor hatası
Bu sayfa yüklemede sorun yaşıyor hatası

Biraz araştırma yaptıktan sonra birkaç çözüm yolu buldum. Bu çözümlerden 1. çözüm yolu ile kendi sorunumu çözdüm ama araştırırken bazı arkadaşların da 2. çözüm yolu ile bunu çözdüğünü gördüm. Çok fazla uzatmadan çözümleri aşağıya yazıyorum.

Çözüm 1

  • Çalıtır açıp ( Windows + R ile de açabilirsiniz) "inetcpl.cpl" yazın ve Enter tuşuna basın. Açılan sayfadaki üst menüden Gelişmiş sekmesine tıklayın ve sağ aşağı taraftaki Sıfırla butonuna tıklayın. Sıfırlama işlemini onaylamanız için çıkan ekranda Kişisel Ayarları Sil seçeneğine dikkat edin.
  • Windows Başlat ikonuna sağ tıklayın (Ekranda altta solda ki Windows simgesi) ve çıkan menüden cmd (Yönetici) yada Windows Powershell (Yönetici) seçeneklerinden hangisi varsa ona tıklayın. Açılan programa aşağıdaki komutları tek tek yazın ve Enter tuşuna basın.
    • netsh int ip reset a.txt
    • netsh winsock reset
    • netsh winhttp reset Proxy
    • netsh advfirewall reset
    • ipconfig/flushdns
  • Yukarıdaki işlemleri sırasıyla yaptıktan sonra bilgisayarınızı yeniden başlatın. Bu adım bu kadardı.
Çözüm 2
Bu yöntemi ben deneyip test etmedim. Hatayı araştırırken bir arkadaş bu yöntemle sorununu çözdüğünü yazmıştı. Belki yukarıdaki işlemler sizde işe yaramayabilir. O yüzden bunu da buraya ekliyorum.
  • Microsoft Edge ve sağ üst köşede ki üç noktaya tıklayın ve menüden Ayarlar'ı seçin. Açılan bölümden soldaki Gelişmiş sekmesinden Adobe Flash Player kullan ayarını kapalı olarak ayarlayın. Microsoft Edge'i kapatıp tekrar açın.
Bu çözümü de uyguladıktan sonra umarım sorununuz çözülmüştür. Çözemediyseniz veya başka bir şekilde çözdüyseniz yorumda belirtirseniz konuyu ona göre günceller herkesin çözümü kolayca bulmasını sağlarız. Herkese iyi günler dilerim :)

"Bu sayfa yüklemede sorun yaşıyor" Hatası Çözümü "Bu sayfa yüklemede sorun yaşıyor" Hatası Çözümü Reviewed by Seyit Mustafa Adem KANDEMİR on 5/08/2020 Değerlendirme: 5

Hiç yorum yok:

Lütfen, yorum yaparken argo, küfür ve rencide edici sözlerden uzak durun.

Blogger tarafından desteklenmektedir.